4591
Поръчани продукта
за тази година
10712
Доволни клиенти
Общо: продукта
Бърза поръчка
Поръчай
Количка
лв
0884 133 648 За консултация и поръчка
Онлайн магазин за хранителни добавки и фитнес аксесоари

Тестостерон - 8 Начина да увеличите естественото му производство

Тестостерон - 8 Начина да увеличите естественото му производство
01 March 2019
14285

Тестостеронът е най-важният хормон за изграждане на мускули. Всъщност се смята, че “мъжкия” хормон засяга и неща като агресията, настроението, сексуалното ви представяне и разбира се изграждането на мускули. Много е просто, колкото повече тестостерон има във вашият организъм , толкова по-успешни ще бъдете при изграждането на мускулите.

С увеличаване на възрастта нивото на тестостерон намалява. За щастие има неща, които можете да направите, за да го увеличите естествено, без да се прибягвате до стероиди или противоречива хормонална терапия.

1. Не прекалявайте с алкохола

Добре е да прекарате поредната вечер в дискотеката с огромни количества алкохол за да се забавлявате, но това няма да ви донесе много плюсове. Един от тях както всички знаем е главоболието и неприятното чувство на другия ден. Изследванията, проведени върху мъже, които употребяват твърде много алкохол, показват, че нивата на тестостерон са намалели с 25%.
Алкохолът също има много калории и прекалено много от него води до натрупване на коремна мазнина.

2. Диети и упражнения

Проучванията показват, че високите проценти на мастна тъкан са силно корелирани с ниските нива на тестостерон. Основният начин да се справите с това е чрез упражнения и диета. Яжте здравословни храни, богати на протеини, сложни въглехидрати и ненаситени мазнини. Тези храни са добри за Вас и трябва да бъдат включени във основата на вашата диета.

Въглехидрати: Овесена каша, кафяв ориз, картофи. Всички плодове и зеленчуци.

Ненаситени мазнини: Авокадо, рибено масло, необработено маслиново масло, кашу и бадеми.

Добре е да ядете нездравословна храна от време на време. Всъщност ви препоръчваме да имате един ден на седмица, за разпуснете и угодите на “опасните храни”. През този ден яжте каквото ви харесва, без да обръщате внимание на горните указания.

3. Яжте достатъчно “добри мазнини”

Има добри и лоши мазнини. Като е добре избягвате лошите колкото е възможно повече.Добра мазнина: Ненаситени и моно-наситени мазнини, открити в авокадо, рибено масло, кашу, бадеми.

Лоши мазнини: Транс мазнини или частично хидрогенирани мазнини, открити в бисквити, понички и най-високо преработени храни.

Правилният вид мазнини е необходим за производството на тестостерон и лишаването на тялото от здравословни мазнини ще доведе до намаляване на нивото му. Имайте навика да четете етикетите на храните и избягвайте храни, съдържащи “лоши мазнини”.
Поне 20% от вашата диета трябва да се състои от здравословни мазнини и масла споменатите по-горе.

4. Яжте достатъчно и често

Ако някога позволите на тялото ви да влезе в режим на глад, вашите нива на тестостерон спадат рязко. Яденето често е от първостепенно значение. Обикновено препоръчваме 5-6 малки хранения дневно по време на интензивна фаза на изграждане на мускулите.
Ако просто правите по лека подготовка,  добавете четвърто хранене към “трите си ястия за деня” .

5. Упражнение

Упражненията увеличава нивата на тестостерона. Разхождайки се по-спокойно в парка няма да го увеличите! Трябват ви сериозни и здрави тренировки.
Противно на популярното мнение, че не е нужно да прекарвате часове в залата. Тренировка 2-3 пъти седмично в продължение на 45 минути всеки път е повече от достатъчна. Добавете в една или две 15-20 минути енергични кардио сесии и вие сте златни!

6. Избягвайте стреса

Всеки стрес обикновено води до секреция на хормон, наречен кортизол. Известен като “стресов хормон”, кортизолът изяжда вашата мускулна тъкан, води до натрупване на мазнини и има директен отрицателен ефект върху нивото на тестостерона. Той също така ви кара да жадувате за нездравословна храна.
Кортизолът и тестостеронът могат да се смятат за две противоположни сили, едната зло и другата добро. Когато някой се издигне, другият пада и обратно.
Достатъчно сън и избягването на прекалената тренировка (за тези, които твърде нетърпеливи да изградят мускулите) са два големи съвета за избягване на стреса.

7. Хранителни добавки

Напоследък много популярен метод за повишаването му. Много хора бъркат хранителните добавки със стероиди и от там идва лошото им име. Много от тях не знаят, че в основата на повечето хранителни добавки за повишаване на тестостерона се крият билки изпитвани от древни времена. Тяхната идея е да помогнат в производството на тестостерона по безвреден за организма начин. Индустрията постоянно изпитва и преработва много от утвърдените на пазара добавки с нови и по-добри. Много от тях са ефективни, но трябва да се знае, че всеки организъм е различен и отразяването на билката ще бъде по различен начин за съответния човек, който я ползва. Ние от FitnessHOME.bg можем да се похвалим с един много нов и нечуван може би досега в България вид билка за покачване на тестостерона. Наричaна Bulbine – билка идваща от Южна Африка, тя става хит навсякъде по света. Повече за нея може да разгледате тук –

BULBINE NATALENSIS И ЕСТЕСТВЕНОТО ПРОИЗВОДСТВО НА ТЕСТОСТЕРОН

Разгледайте и нашата категория : Тестостеронови стимулатори

8. Печеливш отбор

Мъжете харесват да гледат спорт. Всеки има любим отбор. Колкото и странно да ви се струва, фенове на печеливш отбор обикновено изпитват повишение на тестостерона веднага след като отбора им победи, докато феновете на губещия отбор преживяват спад!

Надяваме се статията ни, да ви е харесала.

 

Източници :

BULBINE NATALENSIS И ЕСТЕСТВЕНОТО ПРОИЗВОДСТВО НА ТЕСТОСТЕРОН

http://www.gymworkoutchart.com/2017/04/16/natural-testosterone-top-7-ways-boost/2/

Добави Коментар